Обмін і повернення обладнання протягом перших 14 днів

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого інтернет-магазину мають право обміняти або повернути куплене у нас обладнання протягом перших 14 днів з моменту покупки, але за умови якщо ви його не використали, тобто товар не має ознак експлуатації та змін.
Звертаємо Вашу увагу на факт – згідно «Статті 9 – Закону про захист прав споживача» обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має будь-яких слідів використання, а програмне забезпечення та параметри заводських налаштувань пристроїв не зазнали змін.
Для обміну або повернення обов’язково повинно бути збережено:
- початковий товарний вигляд
- повна комплектація обладнання
- оригінальне програмне забезпечення та заводські настройки
- заводське маркування
- цілісність ярликів, захисних плівок і одноразових монтажних наклейок
- цілісність пломбувальних наліпок
- цілісність і всі компоненти оригінальної упаковки
Обмін або повернення обладнання проводиться виключно за заявою і наявності ксерокопії паспорта покупця. Обмін обладнання або повернення коштів здійснюється на протязі 7-ми днів тільки після укладення нашим сервісним центром про те, що умови для обміну або повернення даного обладнання користувачем не були порушені.
Грошові кошти за повернуте устаткування переводяться протягом 7-ми днів на банківську карту покупця в сумі відповідної вартості зазначеної в Товарної накладної.
Для обміну або повернення необхідно:
- Зателефонувати і узгодити факт обміну або повернення з нашим менеджером.
- Завантажити та роздрукувати бланк Заяви на обмін або повернення.
- Заповнити бланк або написати заяву від руки.
- Зробити ксерокопію паспорта та Товарної накладної.
- Додати заяву і ксерокопії до обладнання.
- Упакувати посилку належним чином і відправити її “Новою Поштою” за адресою вказаною менеджером.
Гарантійні зобов’язання
Гарантійний термін експлуатації вказано на сторінці товару у вкладі “Інфо” та може становити від 14 днів до 12 місяців залежно від сервісної політики виробника. Гарантійний термін нараховується з дня продажу зазначеного у товарній накладній, що надається з товаром. Цю товарну накладну слід зберігати до гарантійного терміну т.к. звернення щодо гарантії розглядаються лише за її наявності.
Умови гарантійного обслуговування
У разі виникнення гарантійного випадку користувачеві необхідно звернутися до нашого менеджера за телефонами вказаними на сайті, і повідомити про проблему. Гарантійне обслуговування пристрою провадиться тільки після укладання акта сервісного центру виробника товару, про те, що умови експлуатації не порушені користувачем.
Гарантійні зобов’язання та гарантійне обслуговування не поширюються на товар у разі:
- порушення пломбувальних наклейок на корпусі пристрою
- випадкового пошкодження (дефекти заподіяні користувачем)
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ)
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, впливу рідини, запиленості, механічних пошкоджень, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів)
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний пристрій, або виникли в результаті з’єднання та підключення пристрою до інших виробів
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
- наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами
Гарантія не поширюється на елементи живлення, встановлені в пристрої заводом-виробником (акумулятори та батарейки), оскільки вони мають природний обмежений період працездатності і є витратним матеріалом. Також протягом гарантійного терміну допускається і не є дефектом розряджання та окислення батарейок, що поставляються в комплекті з пристроєм.
Повний і актуальний текст редакції Закону України про захист прав споживачів.
GSM / WIFI СИГНАЛІЗАЦІЯ
IP / AHD ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ
WI-FI IP КАМЕРИ